2018年9月13日星期四

✨調理身體✨ 德善健康管理



早前喺朋友介紹之下去左德善健康管理睇中醫調理身體 ~


 


去到之後顧問阿YAN就先要我填寫一份非常詳細嘅問卷, 了解下我自己的生活習慣, 身體狀況等等~



之後就可以見中醫啦~



除左把脈, 醫師了解左我身體狀況後都比左好多建議我, 而對不同的調理亦會開唔同藥方, 例如: 一般女士的調理身體同準備想生BB的調理身體又會是不同的, 療程同覆疹的時間性當然都會唔同, 大家可以依照自己的需要向醫師詳細了解啦~



藥亦有分藥材同藥粉2種比大家選擇, 而佢地亦有代煎藥服務, 仲可以 courier 埋比你 (不過當然要附物流費啦~)



德善健康管理其中一個特點係中西合壁~

我見完中醫師就去見營養師!



一開始我要先用尼個儀器 check 下身體狀況!



好快就有一份非常詳細嘅報告, eg: 我嘅肌肉分佈, 脂肪分佈等等。



我自己的情況係肌肉量太少, 所以老左之後會特別易傷到關節。

尼個情況可以利用運動以及食療去改善。



然後就係肚個位置脂肪偏多 (按體重比例), 其中一個原因真係子宮寒涼。



所以除左中藥, 運動以及食療之外, 佢地建議我先做一次「純中藥火療法」。

 


火療療程可以針對身體局部位置, 透過拔罐袪風排濕, 再配合純中草藥秘方火療酒塗上身體, 有助疏通經脈、行氣活血, 定期進行療程還能治療痛症、袪胃寒、改善宮寒問題, 好處很多。



治療師先進行穴位按摩, 稍為推鬆肌肉, 之後便正式開始拔火罐。

我做的位置就是肚子位置 ~


最後的步驟是塗上純中草藥秘方火療酒~



咁尼篇文係我做完火療法, 再完左一次經期先打嘅。

我自己本身有好嚴重經痛問題, 每次都要食大量必理痛 (有幾大量? 起碼一日4)



而今次經期同以往好唔同, 首先流量多左, 但經痛大大減底左~ 我全個經期只食左2次必理痛~ (以往係一日4, 2日就8次啦~)



同時我都跟醫生指示, 戒左凍飲~


有興趣的朋友不妨去佢地網頁睇下~~



大家亦可以去尼個 link 登記做一個免費評估:

沒有留言:

發佈留言