2011年3月27日星期日

打救超級乾燥甩皮肌 - Shu Uemura 紅萃能量活肌精華 x 妝前泡沬底霜

柑柑最大的煩惱就是上妝唔貼同甩皮!!!
無睇錯! 係甩皮! 就算之前一晚敷左 mask 都可以甩皮!
所以我選 base 的時候都不可以選太控油o既, 但太潤又出粒粒 ...

早幾日我又乾到甩曬皮, 突然唸起Shu Uemura 尼支紅萃能量活肌精華
!









於是在晚上只用了一滴, 用於面上易乾同甩皮位置, 結果是 ...
可能燈光有 d 唔同, 不過張相絕無執過!
只用了一次, 第 2 天上妝即時貼了好多 ~ 而且也沒有甩皮了 ~






當然, 幕後還有另一位大功臣啦!
佢就係植村秀妝前泡沬底霜
SPF30 PA+++
20倍輕盈*泡沫質感

有效遮蓋毛孔

強防曬保護SPF 30 PA+++

柔滑持久

粉底更貼薄





注意啊! 這個份量我已是取多了 ~ 只用我手中的 2/3 已夠用完全面 ...
等一次用浪費了一點 ~ 心痛 ~






看一下效果:





可能燈光太黃大家看不清楚 ...
其實上了泡沬底霜後除了膚色均衡左之外, 亦大大的修飾了面上的毛孔!
最重要係一d 都唔乾 ~

而且今天去了掃墓, 也沒有補過妝, 可是 8小時後妝容還 keep 得好好 ~ (還擦過好幾次鼻水也無甩皮 ~)

其實於 4 年前, 柑柑去法國出 trip 時發現同房o既同事用支 mousse 搽上面, 我當時真係以為佢 short 左 ... (因為果時我未開始化妝, 所以對化妝品不太熟悉)
估唔到 4 年後o既今, 我也終於有機會體驗一下 ~
這 ... 也是緣份吧? haha ~

真是超級推介啊 ~~


重溫Shu Uemura
植村秀櫻花細緻毛孔潔顏油及當天 event, 請按以下 link ~

Shu uemura - 發現櫻花, 亦發現千秋王子(?)

沒有留言:

發佈留言